donderdag 13 juni 2013

Darkside of the VS

PRISM, het bespioneren en het aftappen van persoonlijke gegevens door de overheid. Ze kunnen alles zien, ook dingen die je privé houdt. Ze bekijken iedereen, dus ook deze ik-persoon. Mij waarschijnlijk omdat ik woest aantrekkelijk ben, of omdat ik sociaal ben met koekjes. In ieder geval, ze hebben hier geen toestemming voor. Er is nooit een wet geweest die ze hier toestemming voor heeft gegeven. Dat hebben ze zichzelf gegeven. Leuk, als je jezelf rechten mag geven.


Ik geef mezelf het recht om voortaan wel te hard te mogen rijden. Om examens te jatten, dat recht hebben die mensen ook aan zichzelf gegeven. Waarom moeten zij dan de bak in? Het tegenargument is: "We hebben aanslagen verijdeld!" Dus wie een aanslag verijdeld, of zich het doel stelt aanslagen te verijdelen die mag doen en laten wat hij wil. Of snap ik het niet? Beste VS, u leest dit. Geef mij a.u.b. antwoord! Snap ik het niet?

Ik wil wel wetten vrij leven. Net zoals die plunder praktijken in Haren toen. Dat lijkt me leuk, niet het spullen jatten. Maar gewoon een baksteen door de ruit gooien. Ik kan uit ervaring zeggen dat dat leuk is.

We zijn gek geworden door veiligheid. Veiligheid is het belangrijkste dat er is. Niet geluk, nee controle over macht. We gaan heel hard richting een samenleving waar niks meer mag, want alles is onveilig. Hoe meer mensen er leven, hoe meer mensen er doodgaan. Er gebeuren daardoor ook meer ongelukken. Wanneer gaan we dit accepteren? Achja, van mij part mogen ze best alle vrijheden weg nemen en zorgen dat je alleen nog maar op bed mag liggen. Want als student, ben ik daar best wel goed in geworden. Hierbij wil ik mijn stukje toch beëindigen. Anders krijgen jullie misschien het idee dat ik ijverig begin te worden. Zo, dan ga ik nu ff iemand commanderen dat die wat drinken naar mijn bed moet brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten