dinsdag 11 juni 2013

Mijn bezoek aan de toekomst

Gisteren was de finale van de Hogescholen competitie van Veilig Verkeer Nederland. Het vond plaats in het Media Plaza, een locatie die je het gevoel geeft dat je 30 jaar de toekomst in gaat. Ik was al ruim van te voren aanwezig. Ik moest er rond half 12 zijn, maar was er al rond half 11.

Mijn vroege aanwezigheid werd beloond. Ik kreeg een rondleiding door alle ruimtes en zalen die ze daar hadden. Het is moeilijk te omschrijven wat ze alle maal hadden. De ingang was een speciale tunnel waar je door heen liep, terwijl er allemaal snelle lichten langs de muur gingen. In de aula was steeds een hele stille ruimte muziek te horen. Verder was er nog een zaal die alle kleuren kon krijgen en waar het plafond omhoog gehesen kon worden. Misschien niet omdat het grappig was, maar wel zeker omdat ik gefascineerd was stond er een grote glimlach op mijn gezicht.

Maar nu tot de kern van de zaak. Het presenteren van onze Campagne. Wij moesten als eerste de zaal inlichten over ons idee. Ons idee:"Mensen die een goede melding maken bij Meldpunt Veilig Verkeer, eigenaar maken van verkeersattributen. Alleen nog voordat wij beginnen stelt Valerio, die alles bij elkaar praat, zich voor. Hij maakt een grap over dat hij een kind heeft doodgereden. Beetje risky als je het mij vraagt, maar hij viel in goed aarde.

De presentatie ging redelijk goed, voelde me wel wat gespannen maar alles kwam volgens mij wel over. Helaas was het niet genoeg, de winnaar was iemand anders. VVN ging voor een campagne rond om seks, dat is op zich wel lef hebben. Gelukkig ben ik geen verliezer, maar ben ik veel ervaringen rijker voor mijn toekomst. En sta ik op de foto met Valerio, dat is dan toch mooi meegenomen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten