zondag 2 juni 2013

Ik en mijn 'dronken-mensen-spaarpot'

Ons huis is een tijd geleden gesloopt en nu wordt er op diezelfde plek een nieuw huis gebouwd. De bouwvakkers zijn begonnen met de kelder en die is nu bijna af. Er zit nu een overkapping op en een gat waar de trap komt te zitten.


Het heeft nu als je de houten ladder weg neemt echt de vorm van een spaarvarken. Dat bracht mij op een gedachte. Vaak vinden mensen het nodig als ze het Budelse uitgaan centrum hebben bezocht, om daarna onze voortuin te verwelkomen met hun aanwezigheid. Dit met de meest rare gevolgen van dien. Ze slopen de tuin, blazen de brievenbus op of zetten een verkoopbord neer. Die laatste, daar kon ik wel om lachen. Voor de andere situaties geldt, dat ik intense haat heb tegenover die personen. Ik zou ze eigenlijk in een put willen gooien waar ze nooit meer uit zouden kunnen, maar die me wel de gelegenheid gaf om ieder kwartier even mijn kop over de rand te steken om kwaadaardig te kunnen lachen.

Daarom kwam ik op de gedachte, dat als ze het bouwterrein zouden beterden met hun zatte vandalistische kop dat ik ze in mijn 'dronken-mensen-spaarpot' kon gooien. Ik ga 's nachts op blijven en als ik er dan een zie lopen dan duw ik hem erin. Eens kijken hoeveel vandalistische kut jochies ik kan sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten