vrijdag 21 juni 2013

De laatste post

Nummertje 40, ik heb mijn doel behaald. 40 posts op mijn blog. Ik wil iedereen bedanken die één keer op mijn blog is geweest, maar vooral de mensen die nagenoeg dagelijks een kijkje namen en echt de artikelen door lazen. Ik vond het een leuke opdracht en kreeg goede feedback van de lezers. Volgens mij heb ik redelijk goede content geleverd, als moesten er af en toe wat schoolopdrachten tussendoor. Daarnaast heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk op de verzoeken van de lezers in te gaan.



Ik wil iedereen bedanken verder die heeft meegeholpen. Zelfs het PRISM, want ook zij hebben mijn website bezocht. Daarnaast wil ik de mensen uit Japan, Duitsland, België, Griekenland, Oekraïne, de VS, Engeland, Noorwegen en Ierland bedanken voor hun bijdrage. Ik vind het alleen jammer dat er niemand uit Uruguay op mijn blog heeft gekeken, dat was wel een beetje mijn subdoel. Shame on you, Uruguay!

Ik wil wel doorgaan met de blog, maar dan moet er voldoende animo voor zijn. Dus reageer massaal en ik ga morgen weer gewoon verder.

Echt iedereen bedankt, ik hoop dat jullie er iets van geleerd hebben. Of mee hebben kunnen lachen! Ik ben benieuwd naar de reacties.

En voor de mensen die nog koekjes krijgen. Ik heb bijna vakantie, en dan kom ik ze persoonlijk brengen.

Veel dank,

Bas Slenders, Creatieve Goedaardige Genius

Geen opmerkingen:

Een reactie posten