woensdag 19 juni 2013

Een eekhoorn met een bakkie pleur

Wat krijg je als je iemand met ADHD koffie geeft? Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar dankzij een eekhoorn heb ik er wel een heel verkeerd beeld van gekregen. Deze eekhoorn!


Voor mensen op de tablet: http://www.youtube.com/watch?v=YmCjMRAzCiE

De film zelf is ook heel leuk. Kan ik zeker aanraden, zoals ik net al gedaan heb. Als mensen me vragen wat ze er aan hebben om deze film te zien. Dan zeg ik, deze film laat zien hoe je een snitzelzaak goed in de markt moet zetten. Snitzelzaken in de markt zetten? Ja ik weet wat je denkt! Daar zijn te weinig boeken over geschreven, laat staan komische films die een alternatief verhaal vertellen over het sprookje: "Roodkapje!" Dus bij deze, kijken die sjizzle! Uhm, nee de film niet Sjizzle, maar Hoodwinked.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten