maandag 3 juni 2013

De tweedeling van een goed stuk hout

Vorig jaar was er een bbq, een bar, een kloofmachine en podium van kratten met een band. Dat lijkt vrij eenvoudig om het jaar daarop een groter feest neer te zetten.

De bbq, werd een compleet gril festival waarop constant knapperig spek lag te braden. De bar was voorzien van 2 personeelsleden die de zelf-tap-kunst naar een hoger niveau tilde. De kloofmachine die had er een grotere broer bij gekregen. En het podium, waar moet ik beginnen. Vorig jaar werd er een Marshall versterker gebruikt als zang monitor, en moesten er nog wat Bavaria kratten onder 2 houten platen gelegd worden. Dit jaar, een vrachtwagen trailer en een vrachtwagen onderstel. Een complete licht en geluid set, met personeel dat het verzorgde als een show. En een hoogwerker waar de gitarist zijn solo's in kon spelen. Alleen de band was hetzelfde, maar ook die was met twee personen uitgebreid.

Een feest dat nergens mee te vergelijken valt. Maar vooral leuk om te zien wat de reden was achter de grootsheid. Niet omdat het nodig is, maar omdat het kan. En waar begon het allemaal mee? Ja precies, de oermenselijke behoefte om hout compleet aan stukken te scheuren met een machine. Heerlijk!

6 opmerkingen:

  1. als ik een koekje zou winnen zou er stukjes van afbreken, zonder te bijten en dan zo op zuigen en zabbelen tot ie zacht wordt en er een soort van pap ontstaat en dan zou ik m uitkitsen. of opeten ik ben er nog niet helemaal over uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben de eerste winnaar! Proficiat Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hetgeen mij nu al voor de tweede keer verbaasd is het label 'Uruguay'.. Is het je uiteindelijke plan om al deze bezigheden in Uruguay te doen? :)

    Koekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal ik je morgen in een blogpost uitleggen Bas :p.

    BeantwoordenVerwijderen