woensdag 12 juni 2013

Een nieuwe manier van mensen omverrijden!

Ik speel regelmatig wel eens een spelletje op mijn Playstation. Meestal iets waar je niet bij na hoeft te denken. Maar nu, nu speel ik weer zo'n spel. Sleeping Dogs, leuke Aziatische open wereld game. Gezellig een paar van die nauwe ogen kennis laten maken met mijn motorkap. Welk spel ik ook speel, ik test altijd wat er gebeurt als ik mensen laat kennis maken met de bescherming van het motorblok.

Alleen ontdek ik nu iets bijzonders. Terwijl ik bezig ben, met het rubber van de wielen de trottoirband zwart te verven, ontdek ik dat je in dit spel je autodeur open kunt gooien terwijl je rijdt. Dit biedt weer heerlijk veel nieuwe mogelijkheden voor iemand die graag met zijn auto richting de mensen met de benenwagen trekt. Dank u voor deze, nieuwe feature!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten